Thursday 11 April 2013

neînceputuri

simpatia de la prima nevedere,
membru de vază în familia lepidoptere,
i se aseamănă amicului său bun:
fumatul fără de țigări sau de tutun.

dorințele la start de neplăcere
și zborul lin la prima necădere,
la fel ca visul începutului de nesărut,
îi sunt tovarăși nelipsiți de nebăut.

ca negrul la-nceput de ne-eclipsă
ori precum dorul crunt la cea dintâi nelipsă,
iubirile care apar pe nevăzute
se vor trăi intens în zile ne-ncepute.

și precum norul la întâia nefurtună,
ca nebunia ce începe fiind bună,
la fel și dragostea la prima nevedere
piere ca sunetul la start de netăcere.

ș-apoi, ca ceasul la un prim neticăit
ori ca minunea întâiului nemaitrăit,
iubirile la început de nevederi
se nasc din nou din sâmburi de plăceri.


pentru CRI


3 comments:

Anonymous said...

ah ce cunoscut imi suna in urechi versurile tale ... vreo zece ani sau derulat peVFBW intre doua statii de metrou si iata-ma din nou 'la ceas', intr-o camera mica, de o dezordine admirabila dar plina de maruntisuri care imi starneau 'invidia', ascultand iar si iar versurile unei melodii de dragoste('I'll be there till the stars won't shine... ') si incercand sa deslusim impreuna ce vrea sa zica dl JBJ - pe atunci nu aveam inca net la discretie si versuri on-line! Doamne ce bine era! Si ce vii imi sunt momemtele alea! Ma bucur enorm ca ai gasit in final 'cheia' de la camera lui Alin cel de odinioara! O invidiez pe fata asta pentru cum te-a 'scuturat' de toate 'neinceputurile' si chiar as vrea s-o intalnesc. Cred ca D-zeu totusi te iubeste, fratioare!

Mister Chocolate said...

nu știu dacă e un semn sau o pură coincidență faptul că după fix 5 ani și 6 luni de la nașterea acestui blog îmi scrii tu un prim comentariu pe el. cet este că ți-ai ales un moment excelent să o faci și, ca de obicei, ai toate cuvintele cu tine. despre întâlnirile la care te referi am toată convingerea că vor avea loc și poate chiar mai curând decât ne imaginăm atât eu, cât și tu :)
dezordine admirabila! ce frumos... ce vremuri, frățioare! mulțumesc pentru ele și pentru că le-am împărțit :)

Anonymous said...

Știi tu...sâmbăta dimineața..Em si tatăl încă dorm. Mersi de lectura. Cius.