Monday 13 September 2010

I think, therefore I am.... I think...


Client: "Fiul meu era pe internet aseară şi era pe un site engelezesc."
Suport Tehnic:"Da, care este problema?"
Client: "Sfârşitul adresei se termină în 'uk'. Nu inseamnă United Kingdom?"
Suport Tehnic:"Da."
Client: "Formidabil - ştiam eu? A intrat in belele acum! A stat acolo vreo 10 minute! Cât ia ... pentru convorbiri in Anglia?"
Suport Tehnic:"Nu merge aşa. Puteţi să surfaţi oriunde fără să vă taxeze ca o convorbire internaţională."
Client: "Nu, sunt sigur că ... taxează mai mult. Nu ar avea sens să nu taxeze. Anglia e departe, ar pierde milioane."
Acesta dă telefon la ... . După câteva minute revine.
Client: "Într-adevăr aveaţi dreptate. Dar mai am o singură întrebare."
Suport Tehnic:"Da?"
Client: "Credeţi că mă taxează în plus dacă trimit email-uri internaţionale?"
Suport Tehnic:"Nu. Credeţi-mă."
Client: "Minunat. Fiul meu mai mare lucrează în Suedia. El ne trimite email-uri, dar imi era frică să îi răspund la ele, aşa că îi dădeam telefon."

No comments: