Monday 18 August 2008

a mai

trecut o lună şi cu ea o altă revistă. am ajuns la a 3-a... nu prea conştientizez, sincer să fiu. dar uite că realitatea mă ciupeşte şi aşa îmi dau seama de prezent.
poveşti nu prea am. poate doar o amintire care mi-a străbătut gândurile acum câteva zile... ceva scris pe o uşă de universitate germană:
if your mind is closed, why do you open your mouth?
poate prea aplicabil României de azi, însă. de teamă să nu cad în desuet, nu continuu.
urmează concediul; sper să nu revin dezamăgit. dar asta în episodul viitor.

8 comments:

OANA DESPA said...

Ma intreb, dupa ce citesc ce ai scris, ce mai cauti aici? Concediu placut. :)

Mister Chocolate said...

depinde ce ai citit din ceea ce am scris.
şi eu, însă, mă întreb deseori acest lucru... :P
e bine că găsesc şi răspunsuri.
mulţumesc la fel, dacă mai este cazul :)

OANA DESPA said...

si ce raspuns ai gasit? eu nu gasesc. ma refeream la ceea ce scria pe peretii unei universitati germane. atat.

Mister Chocolate said...

răspunsuri ar fi. totul se reduce, însă, iar la raportul pro-contra... tu de ce mai eşti aici dacă nu găseşti răspuns? :)

OANA DESPA said...

pentru ca nu am avut cum sa plec, desi asta imi doresc si poate intr-o zi o s-o fac. sunt inca aici de fraiera. :)

Mister Chocolate said...

eu am avut şansa. şi de a pleca şi de a rămâne. m-am întors, însă. deşi nu asta doream. motivele nu mai contează. sau, cel puţin, nu mai sunt de actualitate.
unde ai vrea să pleci?

OANA DESPA said...

in aceasta perioada a vietii mele, oriunde. :) aici nu e de stat. parerea mea.

Livia said...

:)