Wednesday 18 June 2008

DOR




am ajuns la concluzia că îmi este dor. dor de frumos, de linişte, de o melodie care să mă oblige să o fredonez obsedant timp de câteva zile, de un tablou la care să privesc, pierdut printre atingeri de pensulă vechi de câteva sute de ani, de prieteni (o, da...) care să mă facă să uit că, în realitate, am terminat de aproape 10 ani liceul, de o plimbare cu o Alfa neagră pe străzile înguste ale Veronei, de un Amstel înconjurat de felinare înroşite, de un meci la Mofleni (ce vremuri...) , de un râset copios după un banc spus de Ştefan, de o excursie, de Bielefeld, de Erasmus, de mine.
sau, poate, îmi era doar dor să scriu...

4 comments:

veronica said...

. Witness something truly majestic
. Help a complete stranger for a common good
. Laugh till u cry
. Drive a Shelby mustang
. Kiss the most beautiful girl in the world
. Get a tattoo
. Skydiving
. See the pyramids
. Get back in touch with ...
. See Rome ...

Livia said...

io nu sunt de acord cu veronique. io zic doar că vreau o poză actualizată de pe papuc. sau din. sau de lângă. înţelegi tu.

Un blogăr întârziat said...

= the bucket list

Anonymous said...

Emotionant...PATETIC
Toti fraierii au blog, toti suferinzii si frustratii care se dezvaluie altora scriind, trebuie neaparat sa aflam ca mananci nu stiu ce , ca esti nu stiu cum, visator...ce sa spun! evervant de stresant -da, asta da, si enervant de penibil.Penibile sunt si commenturile de genul"nu te schimba,ramai asa".Schimba-te frate ca nu esti vreo muiere nesatisfacuta ci un barbat, cel putin asa reiese dupa nume:Alin Colac, CIOLAN ,CIOLAC, cum te-o chema