Tuesday 16 October 2007

to be experienced!

"Youth is not a time of life; it is a state of mind!" asta chiar dacă un vers spunea "youth is wasted on the young,/ before you know, it comes and goes. too soon." ca orice în viaţă pe care îl ai şi pe care începi să îl apreciezi abia după ce s-a pierdut... îmi ziceam, într-o discuţie cu un prieten, demult purtată, că atunci când se va fi scurs ultimul strop de copilărie din mine, atunci voi fi murit cu adevărat. cam filozofic, poate. dar continuu să simt astfel. şi să zâmbesc de fiecare dată când observ că mă pot bucura atunci când sar cu ambele picioare într-o băltoacă sau când mă schimonosesc spre a-mi distra prietenii. sau când cânt cu voce tare prin metrou... oare voi face la fel şi la 70 de ani? dacă voi mai fi pe aici, cred că da.

2 comments:

Livia said...

Mr. Chocolate, sunt într-o cruntă dietă. Dar de la o ciocolată virtuală, nu mă dau înapoi. Îi doresc viaţă lungă blogului tău, o să-l trec în lista mea ca să-i fac şi rating, tu însă nu uita să fii tu însuţi şi să-l ajuţi să crească! :) Vezi că o s-o trimit pe aici şi pe octombria, clona mea.

simonacratel said...

de ce e doamna Li intr-o crunta dieta!? Sper ca este ceva metaforic, ca altefel oamenii astia taqre-s sinucigasi.