Thursday 25 October 2007

friends

oamenii au inventat unele cuvinte care, deşi scurte, ascund şi înglobează emoţii, sentimente, gânduri; uneori o viaţă. dacă nu chiar mai multe... prieten. ce este prietenul? prietenia? apare din contraste, din asemănări? din dorinţa de a te descoperi în altcineva sau din plăcerea de a vedea că cineva s-a regăsit în gândirea ta? octavian paler spunea că „prietenia este o iubire fără aripi”. dar ce aripi îţi cresc atunci când observi, cu zâmbet larg, că un prieten îţi scrie, te sună, doar pentru a întreba ce mai faci. după luni de tăcere. luni, poate ani. timp în care nu s-a schimbat nimic. prietenia este, cred eu, ca o carte pe care o regăseşti, ascunsă sub un pat şi pe care o citeşti de la semnul pe care îl uitaseşi pus... şi amintirile curg... prietenia este cafeaua băută sub soare de octombrie, este melodia pusă în Q doar pentru a o fredona în 2, sms-ul trimis după o victorie a Ştiinţei, pasa pusă perfect, pentru coşul victoriei, răspunsul la un beep, emoţia unei poze din liceu... prietenii sunt rudele pe care ţi le alegi. dacă eu am prieteni? mă pot lăuda că da!

3 comments:

Livia said...

azi, douăşcinci octombriul lui 2007, prietenia este un pliculeţ treiînunu zburat până la biroul meu, invitând la hai afară hai de-aici hai la groapa cu furnici. nici aici şi ... nici aici! :)

Anonymous said...

Ii multumesc (mai mereu atuci cand imi aduc aminte - caci sunt cam ingrata din fire) Fiintei Perfecte pentru prietenii mei.

Anonymous said...

Adevaratul prieten nu iese niciodata in evidenta...dar tu stii ca el e cel adevarat doar pentru ca stie ca te macina singuratatea celor care merg singuri spre casa goala...si te suna sa iti spuna "cum ti-a fost azi?"...desi tu nu i-ai spus ca ai vrea sa auzi asta. El stie....si e bine ca e asa!
Iana